앞으로 있을 작업 프로토타입을 만들어 보았습니다. 이번에도 언제나 저를 위해 힘써주고 있는 SeeU양이 출연했습니다. ㅎㅎㅎ 이로써 SeeU 3종세트가 완성 되었습니다;;;;
그나저나 역시 네이티브 코드는 위대합니다. 영상으로는 잘 확인이 되지 않지만 뉴아이패드의 2048 x 1536 풀 해상도에서도 끊김없이 AR이 구현되고 있습니다. 플래시로는..쿨럭 포기하세요.
p.s. 이번 공사 따야 할 긴데…
앞으로 있을 작업 프로토타입을 만들어 보았습니다. 이번에도 언제나 저를 위해 힘써주고 있는 SeeU양이 출연했습니다. ㅎㅎㅎ 이로써 SeeU 3종세트가 완성 되었습니다;;;;
그나저나 역시 네이티브 코드는 위대합니다. 영상으로는 잘 확인이 되지 않지만 뉴아이패드의 2048 x 1536 풀 해상도에서도 끊김없이 AR이 구현되고 있습니다. 플래시로는..쿨럭 포기하세요.
p.s. 이번 공사 따야 할 긴데…
오오미
Is this is made with Adobe AIR?
Hi Derek
No. It’s not made with Adobe AIR. It’s made width Unity3D. I try to made with Adobe AIR. Unfortunately, I couldn’t. As you know, Stage3D doesn’t have a transparent property and not enough performance so it’s not good for AR solution yet.
Hi!
Great works!! I have a question, wath is the markerless engine that you used?
Hi. I’ve used Vuforia. You can download SDK at https://developer.vuforia.com/. I thought the Vuforia is one of the best AR solution. It’s really cool~.
Mmmmm it’s pretty cool … Have you ever seen this? –> http://www.in2ar.com/ It’s AR flash based, It’s very fast… but not free 🙁
Yes I know in2ar. I’ve not tested because It’s not free as you know. And I thought AIR for mobile is not good solution as I want as. So I won’t try to use AIR any more.